توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، گفت: در سال گذشته ۱۲۵ میلیون ۴۰۰ هزار لیتر نفتگاه در بخش کشاورزی استان تامین و توزیع شده است.

جهانبخش نوکانی گفت: ۳۲ ‎هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان فعالیت دارند که در سال گذشته ۱۱۸ میلیون لیتر سوخت مصرف شده است.

وی افزود: ۵ میلیون لیتر سوخت در بخش چاه‌های مجاز آب کشاورزی و ۲ میلیون لیتر نیز در بخش تولیدی و مرغداری استان در سال گذشته مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان بیان کرد: خوشبختانه با همکاری جهاد کشاورزی استان و پلیس راهور پلاک گذاری ‏ادوات کشاورزی استان انجام شده، که این امر نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج ‏ازشبکه فرآورده‌های نفتی و توزیع الکترونیک سوخت کشاورزان استان را به همراه دارد. ‏

نوکانی گفت: ‎ کسب رتبه‌های کشوری، قابلیت‌های کشاورزی استان در زمینه تولیدات باغی و کشاورزی و نقش آن در ایجاد اشتغال تامین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی یکی از رسالت‌های این شرکت است که خوشبختانه با تلاش همکاران این شرکت و همکاری جهادکشاورزی استان این امر به خوبی محقق شده است.

وی افزود: توزیع الکترونیکی ‏سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی سدف ‏‏ (‏https://newtejaratasan.niopdc.ir‏) در جهت تحقق دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و ‏تحقق حقوق شهروندی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.