امام جمعه مهاباد:

سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است

امام‌جمعه مهاباد گفت: قدرت تدافعی و امنیتی سپاه‌پاسداران انقلاب‌اسلامی موجب شده تا این نهاد به مایه افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شود.

ماموستا عبدالسلام امامی امام‌جمعه مهاباد امروز در آیین گرامی‌داشت سالروز تشکیل سپاه‌پاسداران انقلاب‌اسلامی در مهاباد گفت: جواب دندان‌شکن و تنبیهی به رژیم‌صهیونیستی در پی حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه با موفقیت کامل همراه بود که بر عزت این نیروی مسلح افزود.

وی اضافه کرد: مقابله و حمله به تروریست‌ها و زورگویان و کشور‌هایی همچون رژیم‌صهیونیستی که دارای بیشترین موشک‌های کلاهک دار هسته‌ای هستند، نشان از قدرت بازدارندگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده که در سایه اقتدار نیرو‌های مسلح به دست آمده است.

امام‌جمعه مهاباد با بیان اینکه قدرت نظامی و تدافعی ما با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، ادامه داد: خداوند را به خاطر وجود چنین نیرو‌های ارزشی و وفادار مانند سپاه پاسداران و ارتش مردمی جمهوری‌اسلامی سپاس‌گزاریم که عزت را برای کشور به ارمغان آوردند.

ماموستا امامی با اشاره به فرموده امام‌خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، افزود: اکنون نیرو‌های پاسدار ما تنها معطوف به نظامیان نیست و تمام مردم کشور در بخش‌های مختلف پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی ضمن تبریک دوباره فرارسیدن روز ۲۹ فروردین و روز ارتش، در ادامه گفت: نیرو‌های مسلح ما علاوه بر توانایی در بخش نظامی در سایر حوزه‌های خدماتی و سازندگی و همچنین رویداد‌های داخلی در کنار مردم بوده و خدمات خود را در طبق اخلاص ارائه می‌کنند.

در پایان این مراسم از امیر عیسی‌بیات فرمانده تیپ ۳۶۴ پیاده متحرک هجومی مهاباد و سرهنگ اکبر نوروزی فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه شهدای مهاباد با اهدای لوح از طرف شورای اداری قدردانی شد.

سپاه‌پاسداران انقلاب‌اسلامی در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام تشکیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.