دارالمرحمه سمنان با زنگ اقتدار آهنگین شد+ فیلم

آیین نمادین نواختن «زنگ اقتدار» به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» نواخته شد.

 

آیین نمادین نواختن «زنگ اقتدار» روز یکشنبه به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در حمایت از اقدام مقتدرانه غیورمردان ایران زمین در پاسخ‌ به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، سردار سرتیپ دوم منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان و جمعی دیگر از مسوولان در مرکز آموزشی شهید قزوهی سمنان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در حاشیه این مراسم  گفت: آئین زنگ اقتدار ویژه قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با محوریت عملیات وعده صادق در سراسر مدارس استان برگزار شد تا دانش آموزان از سپاهیان غیور کشورمان قدردانی کنند.

سید جمال وزیری با بیان اینکه در سمنان مراسمی محوری با حضور فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی در جریان است، تاکید کرد: دانش آموزان این مراسم را به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار کرده اند.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق دارای ابعاد مختلفی بود که از جمله آنها می‌توان به ارتقای اعتماد به نفس رزمندگان مقاومت اشاره کرد، ابراز داشت: این عملیات عظیم قدرت موشکی نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار