تقویت زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنعتی در دستور کار

استاندار هرمزگان گفت: تقویت زیرساخت‌های مربوط به حوزه انرژی در شهرک‌های صنعتی یکی از اولویت‌های کاری امسال است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: با هدف حذف سوخت مایع صنایع تلاش خواهیم کرد شهرک‌های صنعتی را به شبکه گاز شهری متصل کنیم،  ضمن اینکه زیرساخت‌های برق و آب شهرک‌ها نیز توسعه خواهد یافت.

 وی تقویت زیرساخت‌های مربوط به حوزه انرژی در شهرک‌های صنعتی را یکی از اولویت‌های کاری امسال عنوان کرد. 

استاندار هرمزگان با اشاره به بیمارستان‌های در دست احداث افزود:با تکمیل و بهره‌برداری از سه بیمارستانی که کار‌های آن در حال انجام است سرانه تخت‌های بیمارستانی استان از سرانه کشوری نیز بالاتر خواهد رفت و به ۱.۹ خواهد رسید.

دوستی گفت: با کمک خیرین عملیات احداث دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان آغاز شده است، اما ضرورت دارد در شرق استان نیز این پروژه آغاز شود و در صورت وجود ساختمان دولتی مازاد نیز آمادگی داریم بازسازی و مناسب‌سازی آن را برای بهره‌برداری به عنوان دانشکده آغاز کنیم.

وی همچنین بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد تاکید کرده و گفت: آغاز به کار این دانشکده‌ها می‌تواند تحولی بزرگ در نظام آموزشی استان ایجاد کند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر تشکیل کارگروه تحقق شعار سال و تعیین اعضاء مشورتی، افزود: همه مدیران باید راه کار‌هایی برای حضور مردم در عرصه اقتصاد پیدا کنند از این رو ضرورت دارد در هر دستگاهی یک نفر این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.