آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از آغاز مرحله ۱۴ گانه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان این استان خبر داد.

محمدمهدی متحدزاده در مراسم افتتاحیه مرحله ۱۴ گانه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان فارس، گفت: مطابق روال سال‌های گذشته در مرحله ۱۴ گانه، مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه استان برگزار می‌شود.

او، نخستین منطقه را شهرستان داراب اعلام کرد و افزود: داراب در این مرحله میزبان متسابقان شهر‌های جویم، زرین دشت و فورگ بود که روز گذشته، این مسابقات برگزار شد.

متحدزاده تصریح کرد: امسال مرحله ۱۴ گانه مسابقات قرآن دانش‌آموزان به میزبانی شهرستان‌ها و مناطق داراب، خرامه، اشکنان، قیروکارزین، سرچهان، فیروزآباد، اقلید، ارسنجان، خشت وکمارج، ممسنی، سروستان، سپیدان، ناحیه یک شیرازو لارستان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه امروز نیز شاهد مسابقات منطقه خرامه بودیم، هدف از برگزاری مسابقات قرآن را آشنایی دانش‌آموزان با معارف قرآن و عترت و کشف و پرورش استعداد‌های برتر قرآنی دانش‌آموزان عنوان کرد.

او تصریح کرد: مسابقات خرامه نیز امروز با حضور ۴۶۰ دانش‌آموز قرآنی، ۵۷ داور و مسئولان شهرستان‌ها و مناطق خرامه، مرودشت، زرقان و دردودزن برگزار شد.

متحدزاده در پایان با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، گفت: برگزیدگان این مرحله به مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزان فارس راه پیدا خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسابقات ناحیه یک در چه تاریخی برگزار می شود وتا کی وقت ثبت نام دارند و شرایط ان چگونه است
آخرین اخبار