دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم

فرمانده انتظامی بم از دستگیری ۳ نفر از عاملان نزاع و درگیری مسلحانه و کشف ۲ سلاح از آنان به همت پلیس امنیت عمومی شهرستان بم خبر داد.

سرهنگ عبدلی نسب گفت: در پی یک مورد نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از نقاط شهر بم که چند نفر به علت نزاع قبلی، باز هم با یکدیگر درگیر و اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه ۲ نفر از عاملان این نزاع، تیر خورده و به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، افزود: ماموران با پیجویی‌های پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی، ۳ نفر از افراد دخیل در این نزاع و درگیری مسلحانه را شناسایی و آن ها را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. 

 فرمانده انتظامی بم تصریح کرد: از مخفیگاه آنان، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک قبضه سلاح کمری به کار رفته در نزاع کشف شد.

او بیان داشت: تحقیقات برای دستگیری سایر عاملان آن نزاع ادامه دارد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه نتیجه شکل گیری نزاع ها، تداوم کینه، مصدومیت، خسارت و حتی قتل است و چیزی جزو ندامت و پشیمانی برای افراد در بر ندارد، تاکید کرد: پایان دادن به اختلافات از سوی معتمدان و ریش سفیدان محله در بسیاری از موارد از بهترین روش‌های حل و فصل نزاع‌های فردی و دسته جمعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.