رسانه‌های فلسطینی از دروغ آمریکا در میزان کمک‌رسانی به غزه پرده برداشتند

دفتر رسانه‌ای غزه می‌گوید که آمار ورود کامیون‌های کمک‌رسانی به غزه که توسط آمریکا و اسرائیل ارائه می‌شود «یک دروغ تمام عیار» است.

دفتر رسانه‌های دولتی در غزه می‌گوید که تعداد کل کامیون‌های کمک‌رسانی به نوار غزه به طور متوسط بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ کامیون در روز است.  این دفتر رسانه‌ای در بیانیه‌ای اعلام کرد: «روایت رژیم صهیونیستی که توسط آمریکا نیز پذیرفته شده و اعلام می‌شود آن است که روزانه حدود ۳۰۰ کامیون کمک‌رسانی به نوار غزه وارد می‌شود، اما این یک دروغ کامل و جعل واقعیت است».

به گزارش الجزیره، این دفتر گفت که مناطق شمال غزه هنوز از بحران غذایی واقعی رنج می‌برند و تنها راه برای توقف قحطی در شمال غزه و رسیدگی به بحران غذایی در سراسر غزه، باز کردن همه گذرگاه‌ها است.

به گفته دفتر رسانه‌ها، از آغاز ماه آوریل، ورود بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ کامیون به نوار غزه مسدود شده است.

در این بیانیه آمده است: «اشغالگران عمداً در مورد واقعیت بشردوستانه در نوار غزه دروغ می‌گویند و مدتی است که روایتی نادرست را مبنی بر بهبود مکانیسم کمک رسانی و افزایش تعداد کامیون‌های وارد شده به نوار غزه ترویج می‌کنند».

افزایش ورود کمک‌ها به غزه پیش‌تر توسط برنامه جهانی غذا نیز تکذیب شد؛ زیرا این نهاد پنجشنبه گذشته اعلام کرد که تنها ۳۹۲ کامیون حامل مواد غذایی در ماه آوریل وارد نوار غزه شده است.

برچسب ها: نوار غزه ، قحطی ، گرسنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسولان ما اگر دروغ هم بگویند از خود تروریست های صهیونیست یادگرفته اند جنگ رسانه ای لازم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
پس فقط مسولین ما نیستن که دروغ میگن
آخرین اخبار