تجمع اتباع یزد در حمایت از حمله ایران به اسرائیل

تجمع اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد در حمایت از عملیات وعده صادق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در دعوت مردمی جمعه ساعت ۹:۳۰  تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین خارجی استان اعم از روحانیون، علما ،مولوی ها ،دانشجویان،  و اقشار مختلف در کنار گلزار شهدای یزد تجمع کردند.

در این تجمع اتباع یزد ضمن تجدید بیعت با شهدا ، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام  و از عمليات وعده صادق  توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و تشکر نمودند. 

در این مراسم سردار فتوحی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس با ایراد سخنرانی شرایط منطقه و گروه‌های مقاومت و مواضع جمهوري اسلامي ايران و خیانت دول عربی و غربی و شرایط و تاثیرات عمليات غرور آفرین و مقتدرانه وعده صادق را تبیین نمودند.

در پایان قطع نامه تنظیم شده توسط ستاد مردمی مهاجرین افغانستانی استان یزد قرائت و طوماری مبنی بر اعلام آمادگی  تهیه و با تائید و امضاء حضار ، تحویل مسئولین گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
فکر کنم تا پایان سال تجمعات ادامه دارد واقعا اینهاییکه تجمع میکنند کارمندنیستن؟ بیکار هستند؟ دغدغه زندگی وگرانی ندارند؟ ادم مگر یا باید بیکار باشد یا تطمیع
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۱۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
لطفاً حضور مهاجرین افغانی را توجیه نکنید ، با این ترفندها ما ضررهایی که وجود این اجنبی ها برای کشور ما دارند فراموش نمی کنیم و همچنان خواهان خروج هر چه زودتر افاغنه هستیم .
آخرین اخبار