صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

مدیر صندوق کارآفرینی امید مهاباد گفت: پارسال ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۲۲۳ فقره انواع طرح توسط صندوق کارآفرینی امید این شهرستان پرداخت شده است.

یونس قزان مدیر صندوق کارآفرینی امید مهاباد گفت: تسهیلات  پرداختی از محل اعتبارات داخلی و همچنین تبصره ۱۸ پرداخت شده که بستگی به طرح‌های توجیهی در قالب تعاونی، اشخاص حقیقی و حقوقی از بین یک میلیارد تا ۳۰۰ میلیارد ریال متفاوت بوده است.

وی اضافه کرد: پارسال حدود ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ در قالب طرح‌های کشاورزی، صنعتی، خدماتی و صنفی و همچنین ۲۶ میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید مهاباد بیان کرد: همچنین پارسال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور ۳۱ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به میزان ۱۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

قزان با بیان این که این صندوق به دنبال حمایت از شغل‌های جدید و شناسایی فرصت‌های جدید است، ادامه داد: با همکاری ادارات و معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی امکان پرداخت بیشتر تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان و فراهم‌کردن شرایط کسب و کار وجود دارد.

وی همچنین از پیگیری طرح‌های یک روستا، یک محصول و روستای بدون بیکار در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح نیز به افراد واجد شرایط ۵ روستای معرفی شده از طرف بخشداری بخش مرکزی تسهیلات کم‌بهره‌ پرداخت شده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت از شهر‌های مهم آذربایجان‌غربی‌ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.