تاکید نماینده مردم اردکان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه درمان در این شهرستان شد.

مصطفی پوردهقان نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن پی‌گیری مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه درمان شامل بیمارستان‌های صدارا و فرزان اردکان و ساختمان ICU و نیز کیفیت‌بخشی به حوزۀ درمان باتوجه به افزایش جمعیت شهرستان در سال‌های اخیر شد.

وی در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، گزارشی از وضعیت درمانی و بهداشتی شهرستان دریافت و در تماس تلفنی با معاونان آموزشی و عمرانی وزیر بهداشت، مشکلات این حوزه‌ها را پی‌گیری کرد.

او همچنین در ارتباط تلفنی با مدیرعامل چادرملو، تسریع در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در این حوزه را خواستار شد.

پوردهقان اردکان در ادامه بر اولویت‌بندی فاز‌های ICU بیمارستان ضیایی، تأمین نیروی انسانی در بخش‌های بهداشت و درمان و رسیدگی به معیشت کارکنان ازجمله تأمین مطالبات کادر درمانی تأکید کرد.

نمایندۀ منتخب مردم اردکان همچنین در تماس تلفنی با دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت بر پادارکردن ردیف اعتبارات ملی ساختمان خیری مرحوم صدارت تأکید و با یادآوری برخی از نیاز‌های شهرستان در این بخش ازجمله تقویت دانشکدۀ طب سنتی اردکان، ایجاد پردیس‌های دانشگاهی، جذب نیرو در هنرستان بهیاری و همچنین مسایل معیشتی پرستاران و کادر بیمارستان و...، خواستار پیگیری و حل مشکلات مذکور شد.

پوردهقان اردکان همچنین در تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و نگاه مثبت مدیرعامل این مجموعه در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی، بر تخصیص اعتبارات این حوزه به تکمیل ساختمان ICU در زمان‌بندی مشخص به‌عنوان یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار