فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق کشور:

بازدید موزه ارتش برای جامعه هدف آموزش و پرورش رایگان است

امیر غلامعلیان گفت: بازدید از موزه ارتش کرمان، یکی از بزرگ ترین موزه های تسلیحاتی در کشور برای جامعه هدف آموزش و پرورش رایگان است.

 سرتیپ امیر غلامعلیان در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش با بیان اینکه رسالت های سازمانی  آموزش و پرورش با توجه به پوشش بیش از ۷۵۰ هزار دانش آموز خطیر و گسترده است،  گفت: آموزش و پرورش یکی از موفق ترین دستگاه های اجرایی استان در حوزه وظایف سازمانی و مسئولیت های اجتماعی است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری( مدظله العالی) مبنی بر جهاد تبیین بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران درراستای جهاد تبیین برای فرهنگیان و دانش آموزان آمادگی لازم را دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق کشور با بیان اینکه موزه ارتش کرمان یکی از بزرگ ترین موزه های تسلیحاتی در کشور است، بیان کرد: بازدید از این موزه برای جامعه هدف آموزش و پرورش رایگان است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق کشور با بیان اینکه آموزش و پرورش مهم ترین و گسترده ترین دستگاه اجرایی کشور است، گفت: با توجه به نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت نسلی با بصیرت و آگاه همه نهاد های اجرایی و غیر اجرایی موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند.

امیر غلامعلیان تاکید کرد: تمامی امکانات ارتش جمهوری در جنوب شرق کشور برای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در خدمت آموزش و پرورش هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار