بهینه‌سازی رایگان بیش از ۴۵۰ واحد موتورخانه در استان قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: بیش از ۴۵۰ واحد موتورخانه در سال گذشته به صورت رایگان بهینه‌سازی شد.

علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: طبق ابلاغیه شرکت ملی گاز در راستای پیشگیری از هدررفت گاز در مقیاس کلان در سال گذشته بیش از ۴۵۰ واحد موتورخانه به‌صورت کاملاً رایگان بهینه‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبار صرف طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در سال گذشته شده است، ادامه داد: در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز بیش از ۷۰۰ موتورخانه با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال بهینه‌سازی شد. 

حجتی‌پور، حفظ منابع و ثروت ملی، پیشگیری از هدررفت گاز و مصرف درست این انرژی مهم را از اولویت‌های شرکت ملی گاز برشمرد و اضافه کرد: این مجموعه همانطور که به تبیین و اشاعه فرهنگ درست مصرف گاز اعتقاد دارد، به همان میزان هم خود را در قبال اجرا و تحقق این هدف مسئول می‌داند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بیان کرد: شرکت گاز استان قزوین نیز با بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌ها در تحقق این هدف ملی می‌کوشد و برای جلب همکاری مردم در مدیریت مصرف گاز، برداشتن قدم اول را از خود آغاز می‌کند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های دولتی و متقاضیان خصوصی برای بهره‌مندی از طرح بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌ها می‌توانند به سایت شرکت گاز استان قزوین مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.