سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن مورد تاکید است و وضعیت تامین زمین در شهر‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

 مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اهمیت سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن وضعیت تامین زمین در شهر‌ها را مورد بررسی قرار داده و گفت: رونق بخشی مسکن نیازمند تلاش همگانی است و می‌بایست بر اساس ساز و کار‌های موجود با تمام توان طرح مسکن در شهرستان به پیش برود.

او می‌گوید: یکی از دغدغه‌های مردم بهبهان طرح نهضت ملی مسکن است، در راستای کسب رضایت مردمی و با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی مبحث ساخت واحد‌های مسکونی در این شهرستان به طور ویژه پیگیری می‌شود.

بیات منش ادامه داد: در حوزه پروژه‌های راهسازی تمام تلاش خود را برای تامین اعتبارات مورد نیاز به کار خواهیم بست تا پروژه‌ها در زمان مقرر به سرانجام برسند.

سیدولی الله موسوی، فرماندار شهرستان بهبهان گفت: در حوزه تخصیص زمین برای اقدام ملی مسکن انتظار داریم شهرستان بهبهان به صورت ویژه دیده شود چراکه بهبهان شهری مهاجر پذیر است و با توجه به پیشینه آن این ظرفیت را داریم که تولید مسکن را به سطح مطلوب برسانیم.

وی با اشاره به اتمام مطالعات پروژه ۳۵ هکتاری و الحاق آن در آینده نزدیک به شهر از مدیر کل راه و شهرسازی خواست با توجه به کمبود زمین تسریع لازم در الحاق زمین‌های مورد نظر و برنامه ریزی شده در شهرستان را انجام دهد.

 سید ولی الله موسوی افزود: در شهرستان بهبهان، نهضت ملی مسکن در قالب هشت پروژه با ۱۸۷۰ واحد مسکونی در حال فعالیت است و تمام تلاشمان این است که به زودی برای افراد ثبت نام کرده و تایید نهایی شده زمین لازم اختصاص داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۸:۵۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
در استان خوزستان و مخصوصا مرکز استانی نفت‌خیز بسیار شرم آور است که شهر جدید رامین و اهواز برای رفت و آمد و خرید مردم شهر جدید رامین هیچ خط واحدی و هیچ‌ آمد و شدی نیست
شرکتهای نفتی و فولادی و پتروشیمی و نیشکر و غیره شرم کنند تنها شهرهای جدید استان به حال خود رها شدند