فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه

معاون نظام وظیفه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مشمولانی که تاریخ برگه اعزام به خدمت آنها اردیبهشت ماه است برای دریافت معرفی نامه به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

سرهنگ اسماعیل رجب زاده گفت: مشمولانی که تاریخ اعزام به خدمت آنها اردیبهشت ۱۴۰۳ است، برای دریافت معرفی نامه مراکز آموزشی، باید هر چه زودتر به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این مشمولان باید امروز شنبه، اول اردیبهشت، برای اعزام به خدمت سربازی در زمان مقرر در مراکز تعیین شده حاضر شوند، افزود: حضور نداشتن در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آن‌ها رفتار خواهد شد.

معاون نظام وظیفه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مشمولان اعزامی باید برگه واکسن مننژیت و دوگانه به همراه کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

سرهنگ اسماعیل رجب زاده افزود: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ مراجعه کنند.

 

برچسب ها: اعزام ، خدمت سربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.