اولین دوره مسابقات اسب دوانی گیلان برگزار شد

اولین دوره مسابقات اسب دوانی کورس بهاره استان گیلان در ساحل پارک بادی شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

مجید ستوده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی گفت: کورس بهاره استان گیلان به میزبانی شهرستان بندرانزلی برگزار شد و امیدواریم با برگزاری چنین رویدادهایی، مسابقات خوبی را در ورزشی که توصیه شده دین مبین اسلام هم هست بتوانیم داشته باشیم.
وی افزود: با توجه به پتانسیل ورزشی بندرانزلی و اقلیم مناسب، اولین دوره کورس بهاره را در ساحل این شهرستان در نظر گرفتیم ضمن اینکه در حال حاضر شرایط جوی در شهرستان بندرانزلی بسیار مناسب است و سوارکاران علاقمند هستند که بتوانند در یک شرایط مناسب آب و هوایی مسابقات خود را برگزار کنند.

ستوده تصریح کرد: با توجه به اینکه این رشته سوارکاری در شهرستان بندرانزلی جدید است لذا تلاش کردیم با همکاری هیئت شهرستان و همراهی و مساعدت هیئت استان بتوانیم برنامه خوبی را در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: امیدواریم آغاز مسابقات پرش با اسب را هم در بندرانزلی داشته باشیم تا با استفاده از موهبت‌های الهی در منطقه، استعدادهای ارزنده شهرستان و استان در این مسابقات شکوفا شود.


انتظام تصریح کرد: هم اکنون استان گیلان ۲۲ هیئت را مدیریت می‌کند که به تازگی بندرانزلی هم به آن اضافه شده و امیدواریم بتوانیم با سرمایه‌گذاری در بخش سوارکاری به زودی شاهد بروز استعدادهای خوبی در این شهرستان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.