فرشاد طهماسبی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس برنامهریزی انجام شده ۵۰ نفر از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان بههمراه کارشناسان و معاونان روز جمعه در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی سوالها و مطالبههای مردم استان شدند.
وی افزود: بیشترین درخواستهای مردم در خصوص اشتغال، وام، شکایت از دستگاههای اجرایی و پیگیری درخواستها و نامههای ارسالی خود به رئیسجمهور در جریان دور دوم سفر هیأت دولت به استان چهارمحال و بختیاری است.
طهماسبی اضافه کرد: برپایی میز ارتباطات مردمی هر هفته در مصلایهای نماز جمعه باعث افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد مسئولان شده است.
بیشتر بخوانید
وی یادآور شد: میز ارتباطات مردمی با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهرهبهچهره، مستقیم و بیواسطه برگزار میشود تا مطالبهها و درخواستهای مردم پیگیری و برطرف شود.
طهماسبی ادامه داد: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راههای برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که بهطور مستمر انجام میشود.