گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان

مراسم سومین سالگرد فاتح نبل و الزهرا و شهدای ناصرکیاده لاهیجان و شهدای شهرستان شفت با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مردم در این مناطق برگزار شد.

مراسم گرامیداشت ۱۵۸ شهید حوزه مقاومت بسیج، شهید مدنی ناصرکیاده و گرامیداشت سردار شهید محمدعلی حق بین و شهید مدافع حرم احسان میرسیار در مسجد آقا سیدحسن روستای صیقل بنه لاهیجان در جوار مزار سردار شهید محمدعلی حق بین برگزار شد.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور در این مراسم با اشاره به نقش و رشادت‌های سرداران از جمله سردار سلیمانی و سردار حق بین در دوران دفاع مقدس و پس از آن، گفت: برگزاری چنین یادواره‌های برای معرفی فرهنگ ایثار و شهادت، نسل جوان را از رشادت‌های شهدا آگاه می‌کند.

سردار عباس بایرامی با بیان بخشی از رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا در دوران دفاع مقدس، افزود: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان، آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

در شفت هم مراسم یادواره ۳۴ شهید روستای خرطوم و روستا‌های همجوار در مسجد حاج مومن خرطوم شفت برگزار شد.

رییس قرارگاه عمار کشور در این مراسم، با گرامیداشت یاد وخاطره‌ی شهدا گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برای آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت‌های شهدا و انتقال آرمان‌های والای آن‌ها به آینده سازان جامعه، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی تائب افزود: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه توطئه‌های دشمنان، با درایت رهبر معظم انقلاب، بصیرت مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، با قدرت و اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.