وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌های مقامات رسمی فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدیو، استوری، پادکست، متن و... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نیست.

همچنین در این اطلاعیه اضافه شده است که برای آگاهی از اخبار، حوادث و رویداد‌های انتظامی به وبگاه خبرگزاری به آدرس www.police.ir مراجعه کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا وبگاه پلیس فرم ارسال نظر ندارد.پلیس فقط بلده رانندگان بیچاره تپسی و اسنپ را به جرم اینکه مسافر بدحجاب داشتی(بعضاً غیرواقعی) محکوم کنه و حق دفاع از خودش را هم نداره و ماشین را به پارکنیگ منتقل کنند.زندانی اعدامی قابل عفو است ولی راننده ای که وظیفه ای در مقابل بدحجابی مسافرش ندارد محکوم بلادفاع است.توی خیابان حجاب نداشته باشه اشکالی ندارد ولی تو ماشین گناه نابخشودنی است؟!!!!!!!!!!!!!!آنهم نه برای بی حجاب بلکه برای راننده بیچاره که از روی ناچاری مسافر کشی می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
پلیس فقط بلده رانندگان بیچاره تپسی و اسنپ را به جرم اینکه مسافر بدحجاب داشتی(بعضاً غیرواقعی) محکوم کنه و حق دفاع از خودش را هم نداره و ماشین را به پارکنیگ منتقل کنند.زندانی اعدامی قابل عفو است ولی راننده ای که وظیفه ای در مقابل بدحجابی مسافرش ندارد محکوم بلادفاع است.توی خیابان حجاب نداشته باشه اشکالی ندارد ولی تو ماشین گناه نابخشودنی است؟!!!!!!!!!!!!!!آنهم نه برای بی حجاب بلکه برای راننده بیچاره که از روی ناچاری مسافر کشی می کند.
آخرین اخبار