امام جمعه رشت:

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست

امام جمعه رشت گفت: جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق نشان داد گنبد آهنین و سپر دفاع موشکی اسرائیل نمی‌تواند در برابر قدرت نظامی ایران اسلامی مقاومت کند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر گفت: رهبر فرزانه انقلاب سپاه پاسداران را مظهر اقتدار ملی دانست و این نشان می‌دهد که سپاه و همه نیرو‌های مسلح در صفوفی واحد برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، مردم و مرز‌های جغرافیایی ایران اسلامی مستحکم و منسجم در کنار هم ایستاده اند.

وی با عنوان اینکه عملیات وعده صادق نشان داد که نیرو‌های مسلح ایران اسلامی از بزرگ‌ترین و پرقدرت‌ترین ارتش‌های جهان هستند، افزود: ایران به پشتوانه مردمی مومن و مقاوم حرکت می‌کند و ملت نیرو‌های نظامی را که فرزندان ایران و همین آب و خاکند دوست دارند و به آن‌ها افتخار کرده و همچنین از رهبر مقتدر، مجتهد، هوشمند و دلسوز خود پیروی می‌کنند.

امام جمعه رشت گفت: شکستن هیمنه پوشالی ارتشی که ادعا می‌کرد چهارمین ارتش قدرتمند دنیاست به دست فرزندان ایران اسلامی ثابت کرد که اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سایه پیروی از اسلام ناب، قرآن، سنت پیامبر مکرم اسلام و پیروی از رهبری فرزانه و دلسوز به دست آمده است.

خطیب جمعه رشت با اعلان اینکه عملیات وعده صادق اعمال قدرت نبود، بلکه تنها گوشه‌ای از قدرت نظامی ایران بود، زیرا قدرت ایران اسلامی بسیار گسترده‌تر از آن است، گفت: عملیات وعده صادق، ۲۷ برابر قوی‌تر از حمله رژیم صهیونیستی به دمشق بود و خسارت مالی که به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق وارد شد، خسارت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلاری را به مواضع رژیم صهیونیستی اسرائیل در پی داشت که این امر اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

آیت الله فلاحتی افزود: ایران پس از این حمله اعلام کرد پاسخ ما پایان یافته، اما اگر بار دیگر خطایی از رژیم غاصب اسرائیل سر بزند، تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد.

وی تصریح کرد: این حمله که با تکیه بر تکنولوژی‌های دفاعی ایران اسلامی شکل گرفت ابرقدرت‌های جهان را وادار به خضوع در برابر ایران کرد بطوری که دیگر هیچ قدرتی در جهان جرات ندارد حتی خیال حمله به ایران اسلامی را در سر بپروراند.

نماینده ولی فقیه گیلان با اشاره به جنگ رسانه‌ای غرب برای کوچک شمردن عملیات وعده صادق به مواضع رژیم جعلی اسرائیل، از مردم خواست: با هوشیاری و آگاهی، عظمت این عملیات را به یکدیگر اطلاع رسانی کنند.

سرهنگ ولی رحمانی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی محوری ارتش هم پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه در گیلان، با اشاره به عملیات وعده صادق، گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان با این پیروزی غرور آفرین بار دیگر توانستند به منویات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و ولایت مداری خود را نشان دهند.

وی افزود: ارتش به ملت عشق می‌ورزد و وطن پرستی خود را در همه مراحل نشان داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.