انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع سال ۱۴۰۳ در قالب هشت کاروان استان‌های کرمانشاه و ایلام انجام شده است.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : طی برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی سازمان جمعیت هلال احمر کشور، متقاضیان حج تمتع قبل از اعزام باید معاینات پزشکی و تاییدیه سلامت را از سوی هلال احمر دریافت کنند و سپس اقدامات سفر را انجام دهند.

وی اضافه کرد: در این معاینات صلاحیت و تائید توانایی جسمانی و روانی متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت تا در صورت احراز، اسامی آنان در سامانه ثبت معاینات ثبت شده و زائران بتوانند در ادامه ثبت نام قطعی حج ۱۴۰۳ را انجام دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یادآور شد: در این راستا وضعیت سلامت ۹۶۵ زائر حج تمتع استان‌های کرمانشاه و ایلام با حضور پزشکان جمعیت هلال احمر استان تحت نظارت مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در حال انجام است.

محمدی با بیان اینکه امسال معاینات پزشکی زایران استان ایلام هم در کرمانشاه انجام می‌شود افزود: افرادی که به معاینات بیشتر نیاز داشته و یا مشکلاتی همچون ناراحتی‌های کلیوی و قلبی و عروقی داشتند نیز به مراکز تخصصی معرفی می‌شوند تا در انجام مراسم معنوی حج دچار مشکل نشوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.