حسن سلطانی:

اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد

مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.

حسن سلطانی، مجری تلویزیون در برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق در واکنش به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران گفت: آنقدر اسرائیل در رسانه‌ها گفته بود ما قدرتمند هستیم و کشورهای عربی را از قدرتش ترسانده بود، که حمله ایران را باور نمی‌کرد. ما با موشک‌های بالستیک و کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اگر صد سال دیگر هم تلاش کند، از آنچه هست، فروتر خواهد رفت. 

سلطانی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور رقبای قدرتمند رسانه‌ای رسانه ملی در روایتگری عملیات وعده صادق چگونه عمل کرد؟ گفت: نسبت به دفعات قبل خوب عمل کردیم. با این حال، در شب عملیات وعده صادق در فضای مجازی می‌دیدیم تصاویر و صدای پهپادها منتشر می‌شد. اما شبکه خبر با تاخیر اقدام به پخش تصاویر کرد. خداروشکر شبکه افق از هفت اکتبر توفیق داشت تمام قد در میدان باشد. کارشناسان زبده خوش سخن و تحلیلگر در برنامه حضور داشتند. 

به گفته این مجری تلویزیون، اگر کسی می‌خواست از بین این همه بمباران خبری راه درست را انتخاب کند، باید شبکه افق و برنامه «به افق فلسطین» را نگاه می‌کرد. اگر ما با تعلل و تاخیر وارد میدان شویم، دیگران روایتگری خواهند کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
نیروهای مسلح ما اسرائیل را مچاله کردند دمشون گرم
آخرین اخبار