رئیس‌جمهور:

از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید

رئیس‌جمهور گفت : دستگاه‌های اداری موظف هستند با روابط اداری سالم و قانونمند مردم، فعال اقتصادی و تولیدکننده و جوان فعال را حمایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم شاهرود در ورزشگاه تختی این شهر گفت :رهبری فرمودند ما به قله نزدیک شدیم، در فرهنگ ما نباید هرگز خستگی و نا امیدشدن وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت وظیفه دارد موانع را از پیش پای تولید کننده بردارد تا فعالان اجتماعی اقتصادی و فرهنگی بتوانند تلاش کنند تاکید کرد : دستگاه‌های اداری موظف هستند با روابط اداری سالم و قانونمند مردم، فعال اقتصادی و تولیدکننده و جوان فعال و همه جامعه را حمایت کنند.

وی گفت : باید از هرگونه رابطه ناسالم، فساد اداری و رشوه و از هر امری که مردم را ناامید میکند پرهیز شود.

وی اضافه کرد: نیاز کشور بیش از همه زمان‌ها کار و تلاش و افزایش تولید است و دانشمندان، دانشگاهیان و پژوهشگران و شرکت‌های دانش بنیان باید تلاش کنند تا دانایی‌ها ضمیمه توانایی‌ها شود و تولیدات به سمت صادراتی شدن پیش رود .

آیت الله رئیسی ابراز داشت: امروز در عرصه‌های علم وفناوریو صنعت ما نیازمند کار و تلاش توسط همه مردم جامعه در بخش خصوصی، تعاونی و دولتی هستیم تا با دستان توانای شما اقتصاد و تولید کشور رونق بگیرد.

رئیس‌جمهور گفت: بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانجات راکد در استان سمنان به چرخه تولید بازگشته و نرخ بیکاری در این استان کاهش یافته و اشتغال افزایش یافته، اما باید بیش از این کار و تلاش کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.