نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم در داخل دچار اختلافات زیادی است، ولی نباید این مسئله را علنی کند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) در جریان سخنرانی بین شماری از عناصر موساد و شاباک اذعان کرد که این رژیم دچار اختلاف داخلی شده است.

نتانیاهو که به خاطر شکست‌های میدانی در جنگ غزه، ناکامی در آزادسازی اسرای اسرائیلی و حملات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران، متحمل فشار‌های زیاد داخلی شده است، اذعان کرد: «ما باید اختلافات داخلی خود را پنهان کنیم؛ زیرا با یک تهدید وجودی روبرو هستیم».

وی با این ادعا که متعهد به پیروزی در برابر نیرو‌های مقاومت فلسطین در غزه هستند، گفت که باید با تهدید‌هایی که این رژیم از سوی ایران روبروست، مقابله کند.

در ادامه حملات و انتقادات سیاستمداران و احزاب اسرائیلی از نتانیاهو، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» ساعتی پیش به کابینه نتانیاهو حمله کرد و گفت: «کابینه نتانیاهو باید مسئولیتها را بپذیرد و استعفا کند».

لیبرمن که وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی بوده و به شدت منتقد عملکرد نتانیاهو در سطح داخلی اسرائیل به ویژه جنگ علیه غزه است، به صورت کنایی به نتانیاهو گفت: «ما یک گام با پیروزی فاصله نداریم، بلکه در یک قدمی رسوایی هستیم». وی پیش از این هم تأکید کرده بود که «این کابینه به پایان راهش رسیده، انتظار دارم بنی‌گانتز و کابینه این خبر را اعلام کنند». 

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار