ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی همزمان با ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

سرهنگ کاظم کبیری اظهار داشت: در مدت ایام تعطیلات عید نوروز، بیش از ۵۴ تیم تخصصی، بهداشتی درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای در قالب طرح ملی شهید دکتر رهنمون، در قرارگاه نوروزی ۱۴۰۳ و روز جهانی قدس به صورت جهادی خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: با فعالیت این تیم‌ها، دو هزار و ۳۷۲ خدمت در قرارگاه نوروزی و سه هزار و ۵۱۸ خدمت در روز جهانی قدس به مردم و مسافران ارائه شد.

سرهنگ کبیری اضافه کرد: این خدمات رایگان شامل بیش از ۷۸۰ مورد آموزش‌های فرهنگی فرزند آوری و جوانی جمعیت و. ۴۳۳ نفر غربالگری فشار خون، ۲۰۶ مورد آموزش‌های بهداشتی، ۲۶ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص داخلی، ۳۶ نفر معاینه و ویزیت از سوی پزشک متخصص اطفال، ۲۱ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص زنان و ۱۹۰ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک عمومی، ۱۷۲ نفر ارائه داروی رایگان و... بود.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: بسیجیان جامعه پزشکی استان علاوه بر حضور در مناطق صعب العبور و دوردست استان و ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار، با شرکت در راهپیمایی و تجمعات حمایت از جبهه مقاومت علیه جنایات اسرائیل همواره پرچمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار