در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا پایان فروردین توسط سازمان سنجش منتشر می‌شود.

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا پایان فروردین توسط سازمان سنجش منتشر می‌شود. پس از اعلام نتایج، کانون‌های ارزیابی کار خود را آغاز کرده و پذیرفته شدگان گزینش می‌شوند.

او ادامه داد: طبق برنامه فرآیند «ارزیابی تکمیلی» تا قبل از ۲۸ اردیبهشت به سرانجام می‌رسد و نتایج نهایی توسط سازمان سنجش در اواسط خرداد اعلام می‌شود.

فرهادی با بیان این که داوطلبانی که در مصاحبه قبول شدند باید آموزش‌های لازم را ببینند؛ تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده داوطلبان در مرداد و شهریور آموزش‌های لازم را می‌بینند و از اول مهر وارد کلاس‌های درس می‌شوند.

گفتنی است که آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای جذب ۲۸ هزار معلم برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۴۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام چرا این همه بچه ها رو به استرس می ندازید چرا نتایج اموزگاری رو اعلام نمی کنید خوشتان میاد این همه رو اذییت کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
لطفا پیگیری کنید که چرا اینقدر خلف وعده میکنن . توانایی یه اعلام نتایج ساده که همه اوراق با دستگاه تصحیح میشه رو ندارن. به گفته خودشون باید 14 فروردین اعلام میشد الان فروردین تمام شده و هیچ خبری نیست. واقعا باید تاسف خورد برای همچین وزارت خونه ای با اینهمه امکانات و نیرو که از پس یه کار ساده بر نمیاد.
آخرین اخبار