مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد

رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب گفت: مشکل تامین آب‌شرب پایدار ۷۶۵ خانوار روستایی این شهرستان طی مدت ۲۴ ساعت رفع شد.

حسین اصغری رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب گفت: در پی ریزش چاه مجتمع آبرسانی، روستا‌های جارچلو، قرمز خلیفه علیا و سفلی دچار و قطعی آب‌شرب شدند که بلافاصله اقدامات لازم برای برقراری دوباره آب‌شرب پایدار در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به جمعیت ۷۶۵ خانواری این سه روستا، اضافه کرد: عمر مفید چاه تأمین‌آب این روستا به دلیل استفاده بیش از حد سپری و دچار ماسه‌دهی شده بود که اکیپی از اداره آب و فاضلاب و اتفاقات ضمن حضور در محل اقدام به حل مشکل کردند.

رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب بیان کرد: به‌منظور کاهش هزینه و تسریع در رفع مشکل به وجود آمده، اقدام به لوله‌گذاری به طول ۲۰۰ متر و تأمین آب شرب از محل تصفیه‌خانه شد.

اصغری با بیان اینکه هم اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد، ادامه داد: آب شرب پایدار این روستا‌ها تأمین شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.