همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان گفت: تمام راه‌های شمال استان باز هستند و تردد ایمن در را‌های شمال استان کرمان جریان دارد.

علی عبداللهی با اشاره به اینکه هم اکنون تمام راه‌های شمال استان کرمان باز هستند و تردد ایمن در را‌های شمال استان کرمان جریان دارد، گفت: تعدادی از مسیر‌های روستایی دچار آبگرفتگی  شده بودند که طبق آخرین گزارش راهداران، مشکل این محور‌ها نیز برطرف شده است.

وی افزود: برخی از مسیر‌های عشایری مسدود هستند که هم اکنون با همکاری اداره کل عشایری در حال بازگشایی این مسیر‌ها هستیم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان بیان داشت: فعالیت اصلی این سامانه بارشی تا ظهر امروز است و از ظهر فردا تا نیمه شب دوباره فعالیت  بارندگی‌ها در سطح استان کرمان را خواهیم داشت.

وی به مردم توصیه کرد: سفر‌های غیرضرور خود را در دوره‌های بارندگی‌های شدید لغو کنند.

عبداللهی با اشاره به اینکه همکاران راهداری از ابتدای فعالیت این سامانه بارشی در جاده‌ها به خودرو‌هایی که دچار مشکل شده بودند، امداد رسانی کرده‌اند، افزود: حدود ۳۵۰ نیروی راهداری و حدود ۴۵۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین در جاده‌ها مستقر هستند.

وی تصریح کرد: سامانه تلفنی و اپلیکیشن ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها همچنان مطمئن‌ترین راه دستیابی مردم به وضعیت محور‌های برون شهری است؛ بنابراین رانندگان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ به سهولت اطلاعات مسیر خود را دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار