گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان

مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم و مسئولان در میدان آرامگاه باباطاهر همدان برگزار شد.

فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه در این مراسم گفت: امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش را حمایت کردند و زیر چتر حمایتی خود قرار دادند، تا نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

سرتیپ دوم خلبان ستاد پرویز مرادبکی گفت: امروز ارتش بر خود می‌بالد که زیر چتر ولایت روی پای خود می‌ایستد و در آسمان و زمین حضور دارد و اینها فقط گوشه‌ای از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

او گفت: ارتش هم اکنون در اوج قدرت قرار دارد و در حفاظت از آرمان‌های امام و شهدا ذره‌ای عقب نشینی نکرده است و پا به پای نیرو‌های مسلح وعده‌های صادق را محقق می‌سازد.

فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه گفت: به دوستان و دشمنان خود اعلام می‌کنیم که ارتش نه برای حمله بلکه برای صلح در جهان حضور دارد و البته به دشمن در خانه خودش پاسخ می‌دهیم و این نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است.

استاندار همدان هم با اشاره به اینکه فرزندان ایران در عرصه‌های مختلف دلبستگی و وابستگی خود را به مکتب و ارزش‌ها و سرزمینمان نشان دادند گفت: در آغازین روز‌های انقلاب از فرصتی که ایجاد شده بود و دشمن قصد داشت که این نیروی دلسوز را از درون متلاشی کند که امام خمینی (ره) با دوراندیشی و درایتمندی، روح و هویت جدیدی به ارتش داد.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: امروز نیروی قدرتمند ارتش در کنار دیگر نیروها، نظم و امنیت را هم در داخل و هم در بیرون از مرز‌ها تامین کردند.

او گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت آمریکا و انگلیس، پس از ۷ ماه ددمنشی و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان بیگناه، خواری و ذلت را به اوج رساند و به مرکز دیپلماسی ما حمله کرد، که به دستور رهبر معظم انقلاب، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیرو‌های مسلح در یک دفاع مشروع، پاسخ دندان شکنی به دشمن صهیونیستی دادند.

استاندار همدان گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال جنگ نبوده و در آرمان‌های خود تعارفی با کسی ندارد و در وعده صادق نیرو‌های ما وارد عمل شدند و صد‌ها موشک و پهپاد به سمت دشمن پرتاب کردند.

برچسب ها: روز ارتش ، رژه ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.