کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان 

کارشناس اداره کل هواشناسی کرمان گفت: بارش باران تا ظهر امروز در استان کرمان ادامه دارد و از بعدازظهر امروز از میزان ناپایداری‌ها کاسته می‌شود.

 مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابری است، گفت: بارش باران تا ظهر امروز در سطح استان ادامه دارد و از بعدازظهر به تدریج از میزان ناپایداری‌ها کاسته می‌شود.

وی افزود: برای روز پنج شنبه نیز وزش باد شدید در اکثر مناطق استان‌ کرمان، پیش بینی می‌شود و بارش‌های ضعیفی در ارتفاعات جنوب استان کرمان دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای روز جمعه، کاهش محسوس دما را در سطح استان داریم و خطر احتمال سرمازدگی برای محصولات دور از انتظار نیست؛ بنابراین محصولات قابل برداشت، برداشت شود و زه کشی باغات برای خسارت سیلاب انجام شود. 

وی بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، دهبکری با ۵۱ میلیمتر، مرهک جیرفت با ۴۷ میلیمتر، خاتون آباد شهربابک با ۴۷ میلیمتر، سیرجان با ۳۲ میلیمتر، کهنوج با ۳۰ میلیمتر، جیرفت با ۳۱ میلیمتر و فیض آباد راور با ۲۷ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی‌ها را داشته اند.

سلاجقه گفت: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده است.

سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار