امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاش مطرح کرد:

خرسندی ملت‌های مسلمان از عملیات موشکی ایران علیه اسرائیل

امام‌جمعه اهل‌تسنن مسجد امام حسن مجتبی (ع) گفت: انتقام شجاعانه ایران از رژیم صهیونیستی علاوه بر هم‌وطنان ما، سبب خوشحالی مردم مظلوم فلسطین و غزه و نیز دیگر امت اسلامی شد.

 مولوی عبدالواحد ریگی با ابراز خرسندی از اجرای عملیات وعده صادق توسط غیورمردان سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: این انتقام شجاعانه علاوه بر هم‌وطنان ما، سبب خوشحالی مردم مظلوم فلسطین و غزه و نیز دیگر امت اسلامی شد.

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاش ادامه داد: چنین اقدام جسورانه‌ای تا کنون توسط هیچ کشوری علیه رژیم صهیونیستی انجام نشده است و حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مایه افتخار ملت ایران است.

مولوی یادگاری ظهار کرد: چنین حرکت عظیم توسط مدافعان کشورمان سیلی سخت و بسیار فراتر از حمله به ساختمان کنسولی‌مان در کشور سوریه بود، و هدف آن نشان‌دادن گوشه‌ای از قدرت پنهان صنعت دفاعی و نیز تنبیهی بود برای متجاوزان به مرزوبوم کشورمان و حمایتی از مردم نوار غزه و سایر ددمنشی رژیم صهیونیست بوده است.

وی گفت: در این حمله هیچ مکان عمومی از جمله بیمارستان‌ها و مدارس مورد تهاجم قرار نگرفته و تنها هدف تنبیهی از سوی دولتمردان و نشان‌دادن گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشورمان بود.

مولوی یادگاری افزود: ایران اسلامی امروز به‌عنوان رهبر جبهه مقاومت صاحب اقتداری عظیم شده است که افتخاری بزرگ برای ایرانیان است.

وی افزود: اکنون ایران مقتدر نه‌تن‌ها مقابل رژیم غاصب اسرائیل بلکه بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه در مقابل کشور‌های آمریکا، انگیس، فرانسه و برخی کشور‌های دیگر که پشتیبان این رژیم در مقابل موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی بودند، قرار داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار