دستگیری دو متخلف و کشف دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از دستگیری دو نفر متخلف زیست محیطی و کشف و ضبط دو قبضه اسلحه از آنها قبل از هرگونه اقدام به شکار توسط محیط بانان این منطقه خبر داد.

 چنگیز نیازی مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد گفت: با توجه به گشت و کنترل شبانه روزی محیط بانان این منطقه و همچنین بیتوته در ارتفاعات ضلع جنوبی منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد، (تنگ دروازه و بهار آب) متوجه حضور دو نفر شکارچی غیر مجاز شدند که موفق شدند متخلفین را قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر کنند.

وی افزود: از این متخلفین دو قبضه اسلحه شکارچی ساچمه زنی، به همراه تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار کشف و ضبط گردید.

نیازی اظهار داشت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده قضایی، متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل زایمان حیات وحش در سطح منطقه، از همه جوامع بومی و محلی ساکن در حاشیه این منطقه تقاضا نمود که با نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد همکاری و همراهی را جهت جلوگیری از تخلفات زیست محیطی داشته باشند.

مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از دوستداران محیط زیست و خواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها: دستگیری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.