۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد

استاندار سمنان با بیان اینکه تاکنون ۳۴ هزار و ۸۲۰ میلیار ریال از اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به استان جذب و هزینه شده است گفت: این میزان اعتبارات جذب شده معادل ۱۰۶ درصد اعتبارات مصوب بخش عمرانی سفر بود.

هاشمی  در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود گفت: دور اول سفر  رییس جمهور به سمنان که در آبان ۱۴۰۰ انجام شد، ۱۴۵ مصوبه داشت و اعتباری بالغ بر ۳۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۱۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی و اقتصادی اختصاص یافت، ادامه داد: از این میزان ۷۹ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال مربوط به حوزه اقتصادی در قالب تسهیلات بانکی محقق شد.

هاشمی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۷ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبارات اقتصادی جذب شده است، افزود: این میزان معادل حدود ۷۴ درصد از کل اعتبارات اختصاص یافته در این حوزه است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۲ و چهار دهم درصد از مصوبات عمرانی و اقتصادی محقق شده است، اظهار کرد: استان سمنان در موضوع تحقق مصوبات دور اول سفر جزء استان‌های موفق است.

استاندار سمنان ادامه داد: در سفر اول آیت‌الله رئیسی به استان ۴۶۷ ریزپروژه تخصیص اعتبار شد که از این تعداد ۲۱۱ طرح به بهره‌برداری رسید و ۲۵۶ طرح هم در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.