اخبار سیلاب در کرمان/ قطع راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی ریگان

در اثر بارش باران در شرق استان کرمان راه ارتباطی هشت روستا قطع شد.

فرماندار ریگان از قطع شدن راه ارتباطی هشت روستا بر اثر بارش شدید باران در مناطق کوهستانی این شهرستان خبر داد.

وی بیان کرد: تیم های امدادی در منطقه مستقر شده اند اما با توجه به جریان داشتن آب و سیلاب، بازگشایی مسیر بی فایده است و باید منتظر فروکش کردن آب باشیم.

راه دو روستا در اثر ریزش کوه مسدود شد

صادق دادالله پور معاون عمرانی فرماندار بم گفت : با ورود سامانه بارشی به شرق استان شهرستان بم راه دو روستا در اثر ریزش کوه مسدود شد  .

۲ جاده دیگر جنوب کرمان مسدود شد

به دنبال انسداد جاده زهکلوت مرکز شهرستان جازموریان در جنوب کرمان به دلگان سیستان و بلوچستان طی عصر شنبه ۲ محور جاده ای دیگر این منطقه نیز امشب مسدود شدند.

اخبار سیلاب در کرمان

بازدید فرماندار شهرستان از رودخانه فصلی بخش نگین کویر

حسین سعیدنیا در حاشیه این بازدید گفت: کار لایه روبی و تقویت دیوارهای این رودخانه با دو دستگاه لودر در حال انجام است و فردا هم یک دستگاه بلدوزر اضافه می شود.

رییس ستاد مدیریت بحران فهرج همچنین از آمادگی تمامی دستگاههای اجرایی برای مواجهه با خطرات احتمالی خبر داد.

چهار شهر کرمان تاکنون درگیر سیل شده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه چهار شهر و شهرستان ازجمله منوجان، رودبار جنوب، جیرفت و قلعه گنج تاکنون درگیر سیل شده اند، گفت: امدادگران هلال احمر به ۷۵ حادثه دیده و ۱۸ خانوار در این سیل امدادرسانی کردند و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

اولویت ما حفظ جان و مال مردم در مقابل سیل است

استاندار کرمان گفت: اولویت نخست ما در جریان بارندگی ها حفظ جان و مال مردم است و مسئولان باید تلاش کنند تا حد امکان کشاورزی و منازل مردم هم آسیب نبیند.

آماده باش کامل راهداران منوجان

حسین سالاری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان منوجان گفت: در پی اطلاعیه های سطح قرمز هواشناسی راهداران و ماشین آلات راهداری این شهرستان در حالت آماده باش هستند وتا کنون  با اقدام به موقع محور مسدودی دراین شهرستان وجود ندارد.


او افزود: ضمن رصد مداوم و گشت زنی سه گشت راهداری در سطح راه های حوزه استحفاظی شهرستان منوجان و بخش آسمینون دو دستگاه لودرو و دو دستگاه کامیون و یک دستگاه گریدر برای مواقع بحرانی مستقر شده اند.

پنج فرودگاه کرمان در حالت آماده باش قرار گرفتند

جزینی زاده مدیرکل و رییس ستاد مدیریت بحران فرودگاه های استان کرمان با اشاره به اعلام وضعیت قرمز هواشناسی و لزوم پشتیبانی و امداد رسانی در نقاط بحرانی گفت: حالت آماده باش کامل به پنج فرودگاه عملیاتی این استان ابلاغ شده است.

آماده باش ۳۵۰ نیروی راهداری در کرمان

علی عبدالهی سرپرست راهداری کرمان گفت: تعداد ۳۵۰ نیروی راهدار در قالب ۴۰ اکیپ راهداری بوسیله ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری سبک و سنگین در ۲۵ راهدارخانه حوزه شمال استان به صورت ۱۰۰ درصد آماده باش کامل قرار گرفتند تا ضمن امدادرسانی به مسافران از صدمات احتمالی سیل پیش رو به جاده‌ها و پل‌ها جلوگیری کنند.

 

برچسب ها: مسدود ، ریزش کوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار