معدوم سازی بیش از ۱۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چهارمحال و بختیاری

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از معدوم سازی بیش از ۱۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در قالب اجرای برنامه سلامت نوروزی و سلامت رمضان در استان خبر داد.

 دکتر صالحی فرد درخصوص فعالیت‌های مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب اجرای برنامه سلامت نوروزی و سلامت رمضان (از ۱۵اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳) گفت: در این مدت بیش از ۳۵ هزار و ۲۰۰ مورد بازدید و بازرسی از مراکز و اماکن استان انجام شد.

وی افزود: در این مدت ۱۹ واحد مرکز و اماکن متخف بهداشتی با هماهنگی مراجع قضایی پلمب و ۳۰۰ متصدی متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


صالحی فرد از معدوم سازی ۱۸ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم (بیش از ۱۸ تن) مواد غذایی غیرقاب مصرف و فاسد در استان خبر داد و گفت: در قالب اجرای برنامه سلامت نوروزی و سلامت رمضان بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ بار کلرسنجی آب آشامیدنی از سوی بازرسین سلامت محیط و کار مرکز بهداشت انجام شد.

وی تعداد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را بیش از ۲۳ هزار و ۶۰۰ مورد اعلام کرد و افزود: همچنین در ایام تعطیلات عید نوروز و همزمان با ماه مبارک رمضان به بیش از ۲۱۵ مورد شکایت مردمی درخصوص رعایت بهداشت رسیدگی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.