رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از رفع ۵۳ هزار و ۹۵۸ حادثه آب و فاضلاب در سال ۱۴۰۲ توسط اکیپ رفع حوادث این شرکت خبر داد.

فرهاد بختیاری‌فر با اعلام گفت: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۳۹ تماس در بخش برنامه اطلاع‌یابی قطعی، حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب ثبت کرده که ۴۷ درصد مربوط به اطلاع‌یابی، ۳۰ درصد مشترکین، ۱۲ درصد حوادث آب شهری، هفت درصد حوادث آب روستایی و چهار درصد حوادث فاضلاب بوده است.

او با بیان اینکه بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در سال گذشته رفع و ترمیم شده است، گفت: ۲۷ هزار و ۹۹۹ حادثه مربوط به آب شهری، ۱۶ هزار و ۳۱۳ حادثه مربوط به آب روستایی و ۹۶۴۶ حادثه مربوط به فاضلاب بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان  با بیان اینکه شهرستان همدان با ۱۳ هزار و ۸۰۰ مورد حادثه آب شهری و ۷۸۲۵ مورد حادثه فاضلاب و شهرستان ملایر با ۵۵۱۷ مورد حادثه آب روستایی، بیشترین آمار را به نام خود ثبت کردند،گفت: در گزارشات نسبی تهیه شده در خصوص تعداد حوادث آب و فاضلاب شبکه به نسبت طول شبکه و تعداد حوادث و اتفاقات انشعابات به نسبت تعداد اشتراکات، برخی شهرستان‌ها به دلیل کثرت در حوادث با سرعت کمتری انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.