امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی

با راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی به ناشنوایان و کم شنوایان گلستان خدمات اورژانسی،آموزشی، حمایتی، نظارتی و امنیتی ارائه می شود.

تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان عصر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در گنبدکاووس امضاء شد و قرار است این سامانه پس از راه اندازی به ۱۱ هزار و ۲٠٠ ناشنوا و کم شنوای استان گلستان خدمات اورژانسی، آموزشی، حمایتی، نظارتی و امنیتی ارائه دهد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: یکی از نیاز‌های جامعه ناشنوا و کم شنوا دسترسی به خدمات اورژانسی، حمایتی و نظارتی است که سال‌ها مغفول مانده و پس از جلسه انجمن ناشنوایان با استاندار گلستان مقرر شد یک سامانه طراحی و در استان استقرار یابد.

وی افزود: با کمک حاج محمد شهرکی خیر گنبدی و شرکت فناور بومی استان تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان به امضاء رسید و تا روز ۷ مهر ماه همزمان با روز جهانی ناشنوایان این سامانه طراحی و خدمات ارائه می‌کند.

حسین گلزاری مدیر انجمن ناشنوایان ایران نیز گفت: با استقرار سرور‌های این سامانه در دستگاه‌های خدمات رسان ناشنوایان با استفاده از نرم افزار اپ می‌توانند با ارسال پیامک با آن ارتباط برقرار کنند.

حاج محمد شهرکی خیر گنبدی برای استقرار این سامانه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هدیه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار