تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش

نماینده ولی فقیه در گلستان در جلسه شورای اقامه نماز استان بر انجام کار زیربنایی با هدف ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش تاکید کرد.

آیت الله نورمفیدی در این جلسه گفت: انجام کار اساسی و زیربنایی برای نماز از آموزش و پرورش شروع می‌شود و باید با برنامه ریزی مناسب نسل نو را در مسیر ترویج نماز قرار دهیم و با تربیت مربی، کار فرهنگی را آرام آرام توسعه دهیم.

او همچنین با بیان اینکه مسئولیت ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت دو مسئله مهم اسلامی است، گفت: اول نماز و برکات و آثار آن در جامعه و دوم مساله امام زمان (عج) و مهدویت است که می‌تواند عامل وحدت در امت اسلامی باشد.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان نیز در این جلسه گفت: برنامه‌های ترویج اقامه نماز مطابق با سند تحول نماز ادامه پیدا خواهد کرد.

استاندار گلستان همچنین با اشاره به تشکیل کمیته ساماندهی نمازخانه‌ها و مساجد بین راهی گفت: رسیدگی به نمازخانه‌های بین راهی در این کمیته در دستور کار قرار گرفت و پیگیری لازم در حال انجام است.

وی بر ضرورت حمایت شهرداری و شورای شهر از فعالیت‌های ستاد اقامه نماز و اجرای مفاد تفاهمنامه ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار