مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام خبر داد

مقاوم‌سازی بیش از پنج هزار واحد مسکونی در ایلام

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام از مقاوم‌سازی پنج هزار و ۱۵۰ واحد‌های مسکونی در استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون خبر داد.

حبیب‌الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اظهار داشت: مقاوم‌سازی و ساخت مسکن یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض باعث شده است بخش عمده‌ای از مشکلات مسکن در روستا‌ها حل شود.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده این بنیاد در حوزه مسکن روستایی، افزود: در این بازه زمانی (۱۴۰۰ تا کنون) اعتباری معادل ۱۴هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح نهظت ملی مسکن روستایی پرداخت شده است.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان اسلامی ایلام ادامه داد: این میزان اعتبار پرداختی به تعداد هشت هزار و ۲۴۸ متقاضی حادثه دیده از حوادث غیرمترقبه و تکمیل واحد‌های نیمه کاره روستاییان پرداخت شده است.
 
محبی تاکید کرد: همچنین اعتباری معادل ۴۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به اقشار کم درآمد روستایی، خسارت‌دیدگان از حوادث غیرمترقبه روستایی و شهری و متقاضیان مناطق محروم به تعداد هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.
 
وی یادآور شد: در این مدت (سال ۱۴۰۰ تا کنون) پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان رایگان به تعداد ۵۴۶خانوار کم بضاعت روستایی و ۷۷۰ تُن میلگرد رایگان به تعداد ۳۸۵ خانوار کم بضاعت در استان تحویل شده است.
 
به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام طی این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و۴۰۰ واحد مسکن روستایی پرداخت شده است.

برچسب ها: مسکن ، ساخت و ساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.