دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های شهدای فاطمیون

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های ۳ تن از شهدای لشکر فاطمیون دیدار کرد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با حضور در بیوت خانواده های شهدای لشکر فاطمیون با خانواده های سردار شهید سید حمزه علوی، شهید سید محمدرضا حسینی و شهید جاویدالاثر سید حسین سجادی دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور جمعی از مسئولین هیئات مذهبی افغانستانی انجام شد، حسین شرافتی از مقام شامخ شهدا تجلیل کرد و ضمن تبریک حمله قهرمانانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریستی نیروهای رژیم اشغالگر قدس در سرزمین های اشغالی بیان داشت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نبرد انتقام جویانه "وعده صادق" و دفاع از عزت و عظمت ایران و اسلام سپاسگزاریم و این دلاورمردی های سلحشورانه رزمندگان جبهه مقاومت را ارج می نهیم.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود اظهار داشت: رزمندگان لشکر فاطمیون ادامه دهنده راه، اندیشه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و نقش بسیار موثری در جبهه مقاومت و دفاع از حریم حرم داشته اند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در پایان خاطر نشان ساخت: تکریم و احترام خانواده های معزز شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که با صبوری و استقامت همواره پشتیبان رزمندگان اسلام بوده اند یک وظیفه می باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار