ناامنی‌های اخیر باهدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی طراحی شده بود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات اخیر تروریستی با هدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی و توسط گروه‌های وابسته به سازمان‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل با استفاده از سلاح‌های پیشرفته آمریکایی و اتباع بیگانه انجام شده است.

 محمد کرمی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های سیستان و بلوچستان گفت:باید در گرد و غبار فتنه همه مراقب باشند، زیرا دشمن با برنامه و طرح‌های ترکیبی عمل می‌کند؛ بنابراین صحبت‌های نسنجیده در زمینه اتفاقات اخیر و معرفی نکردن رژیم صهیونسیتی به عنوان عامل اصلی این اتفاقات، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم شان که همانا ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی است، نزدیکتر می‌کند.

وی افزود: اتفاقات اخیر در سیستان و بلوچستان نتیجه طراحی رژیم صهیونیستی بوده و این اتفاقات با اقدامات تروریستی قبلی متفاوت بود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی ستاد کل نیرو‌های مسلح در هدف قرار دادن پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی و عملیات "وعده صادق" اقدام به موقعی انجام دادند و آمریکا، انگلیس و چند کشور اروپایی با همراهی رژیم صهیونیستی و طراحی برای مقابله با پاسخ قاطعانه ایران نتوانستند جلوی ایران را بگیرند و دقیقاً پایگاه‌های نظامی مورد هدف قرار گرفتند.

وی ادامه داد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای تنبیه این رژیم خبیث، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست و باعث خوشحالی تمامی مظلومان دنیا شد، چرا که اسرائیل به هیچ قانون بین‌المللی پایبند نیست و اگر ما در مقابل اسرائیل کوتاه می‌آمدیم او هر روز می‌خواست یک قدم جلوتر بیاید؛ بنابراین باقدرت پاسخ داده شد و اگر بخواهد خطایی بکند مسلماً پاسخ قاطع‌تری دریافت می‌کند.

کرمی با اشاره به تحریم‌های دوران مقدس، افزود: شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران با تلاش و ایمان توانست؛ صنایع موشکی ایران را ایجاد و توسعه دهد و ما اکنون شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های این شهید بزرگوار هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار