حمایت پارلمان عراق از پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی

رئیس پارلمان عراق پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی را حق مشروعی دانست که توسط قوانین بین‌المللی تضمین شده است.

محسن المندلاوی، رئیس مجلس نمایندگان عراق، پاسخ تنبیهی ایران به حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری کشورمان در دمشق را حق طبیعی و پاسخی که حقوق بین‌الملل تضمین می‌کند، دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سرویس مطبوعاتی پارلمان عراق، او در این خصوص گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله به کنسولگری این کشور در دمشق، حق طبیعی و قانونی آن است که توسط قوانین و قوانین بین المللی تضمین شده است. 

 المندلاوی افزود: رژیم صهیونیستی در نقض آشکار تمام کنوانسیون‌ها و عبور از خطوط قرمز در نقض آشکار حاکمیت چندین کشور در منطقه و حتی حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک بسیار پیش رفته است، بنابراین باید در این زمینه مهار شود.

او تاکید کرد که کشور‌های عربی و اسلامی حق دارند از خود دفاع کنند و از منافع خود در برابر حملات نیرو‌های اشغالگر محافظت کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار