امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

عملیات غرور آفرین نیروی هوا فضای سپاه مسلمانان جهان را خوشحال کرد

امام جمعه تبریز با تبریک به رزمندگان قهرمان ایران اسلامی به ویژه نیروی هوا فضای سپاه بابت انجام اقدام تنبیهی علیه رژیم اشغالگرصهیونیستی گفت: این عملیات غرور آفرین موجب شادی ملت فلسطین، غزه، مسلمانان جهان و ایران اسلامی شد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در جلسه ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا اظهار کرد: حتی آنهایی که قشر مذهبی نیستند اما به ایران علاقمند هستند آنها هم از این قضیه خوشحالند این یک مساله ملی است و همه از این موضوع احساس غرور کردند.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب به جایی رسیده اند که اینگونه با دشمنان اسلام ، بشریت و نسل کشی مبارزه می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: کمتر از چند روز از بیانات رهبر معظم انقلاب و اقدام تنبیهی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه نمی‌گذرد که رزمندگان اسلام پاسخ مناسب را دادند.

وی افزود: به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم و خوشحالم و احساس غرور می‌کنم و به تمامی رزمندگانی که این عملیات را فداکارانه انجام دادند و مقابل دشمن ایستادند درود می‌فرستم.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در این عملیات ضمن پاسخ مناسب به رژیم صهیونیستی به آمریکایی‌ها نیز پیام دادند که اگر در این مساله ورود کنند تکلیفشان مشخص است و آمریکایی‌ها نیز دیشب اعلام کردند که نمی‌خواهند وارد درگیری با ایران شوند و از رژیم اسرائیل نیز خواستند تا ورود نکرده و پاسخ ندهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.