تیم‌های قهرمان فوتسال در میبد جام رمضان را بالای سر بردند

رئیس اداره ورزش و جوانان میبد گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان میبد با معرفی تیم‌های قهرمان به کار خود پایان داد.

ابراهیمی رئیس اداره ورزش و جوانان میبد گفت: این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان، با حضور ۳۷ تیم در رده‌های نونهالان نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در شهرستان میبد برگزار شد.

وی افزود: از این تعداد ۱۲ تیم نونهالان، ۸ تیم نوجوانان، ۵ تیم جوانان و ۱۲ تیم بزرگسالان بودند که در گروه بندی‌های ۶ تیمی و ۴ تیمی با هم به رقابت پرداختند.

ابراهیمی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سالن ورزشی هدف (شهرک شهدا) با همت و تلاش و برنامه ریزی دقیق مسئولین هیئت فوتبال شهرستان میبد کار خود را آغاز کرد گفت: جام رمضان ۱۴۰۳ شهرستان میبد همانند سال‌های گذشته مورد توجه و استقبال طرفداران به ورزش و به خصوص رشته جذاب فوتسال قرار گرفت؛ و رقابت‌های جذاب و پر تماشاگری را تا مرحله نهایی که به اوج خودش رسیده بود را به خود دید.

رئیس اداره ورزش و جوانان میبد با بیان اینکه این دوره از مسابقات تا مرحله نیمه نهایی نیز با استقبال و حضور پر رنگ بانوان نیز همراه بودگفت: مرحله نهایی این رقابت‌ها در تاریخ ۲۰ فروردین ماه و فینال نونهالان بین دو تیم غدیر و سناتور و فینال نوجوانان بین دو تیم املاک دریا و غدیر و در نهایت در تاریخ ۲۱ فروردین ماه و فینال جوانان بین دوتیم غدیر و سناتور و فینال بزرگسالان بین دوت یم سناتور و غدیر خانقاه با استقبال بیشمار مردم شهرستان از این بازی و با حضور مسئولین در سالن ورزشی هدف برگزار شد. 

ابراهیمی افزود: در این دوره از مسابقات، تیم‌های سناتور در رده سنی نونهالان، غدیر خانقاه در رده سنی نوجوانان، سناتور در رده سنی جوانان و غدیر خانقاه در رده سنی بزرگسالان، جام قهرمانی را بالای سر بردند و قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار