تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی در تعطیلات عید فطر ثبت شد.

محمد مشتری گفت: تردد یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۸۴ وسیله نقلیه در ایام تعطیلات عید فطر (۲۲ تا ۲۴ فروردین) در جاده‌های خراسان شمالی به ثبت رسید.

او گفت : این میزان تردد در مقایسه با تعطیلات عید فطر سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تردد ورودی استان در این مدت بیش از ۱۰۸هزار و ۲۰۳ وسیله نقلیه بوده که نسبت به هفته قبل ۳۵ درصد افزایش و نسبت به سال قبل (مدت مشابه قمری) ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مشتری گفت : در این بازه زمانی خروج بیش از ۱۱۰ هزار ۴۶۹ وسیله نقلیه ثبت شدکه نسبت به هفته قبل ۲۴ درصد افزایش و نسبت به سال قبل (مدت مشابه قمری) ۱۸ درصد کاهش یافته است.

او پرترددترین جاده در این بازه زمانی شیروان به بجنورد (بجنورد) و بالعکس کم ترددترین محور، گراتی به صفی آباد و بالعکس و پر ترافیک‌ترین محور آشخانه به چمن بید (چمن بید) و جنگل گلستان به چمن بید (رباط قره‌بیل) بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: زمان اوج تردد ثبت شده در راه‌های خراسان شمالی در ساعت ۹ تا ۱۰ و ۲۰ تا ۲۱ روز چهارشنبه، ۲۲ فروردین ثبت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.