تأکید فرماندار مهاباد بر آبرسانی به روستا‌های بدون آب آشامیدنی

فرماندار ویژه مهاباد برای آبرسانی به روستاهای بدون آب آشامیدنی تاکید کرد و گفت: برای آبرسانی به این روستا‌ها هیچ محدودیت اعتباری وجود ندارد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با تأکید بر آبرسانی به روستا‌های بدون آب آشامیدنی این شهرستان گفت: برای آبرسانی به این روستا‌ها هیچ محدودیت اعتباری وجود ندارد و اگر یک منشأ مشخص برای تأمین آب از سوی اهالی مشخص شود این کار با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد.

وی به همراه جمعی از مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان در بازدید از سه روستای بخش خلیفان درخصوص آسفالت راه روستایی و گاز رسانی هم قول مساعد داد.

تأمین آب آشامیدنی، گاز و راه آسفالت، خواسته‌های اصلی اهالی روستای سیاقول علیا از مسئولان، علاوه بر قول رفع مشکلات روستای بدون دهیاری سیاقول در بخش خلیفان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم به ساخت دیوار حایل روستا اختصاص دادند.

عباسی افزود: آب آشامیدنی بهداشتی، مشکل مشترک اهالی روستا‌های زیوه و سرتان هم بود که مقرر شد اگر منشا تأمین آب مشخص شود، اداره آب و فاضلاب در این زمینه سریع اقدام کند.

وی اضافه کرد: ۵ کیلومتر از راه ارتباطی این روستا‌ها هم درقالب طرح آسفالت ۱۴۲ کیلومتر راه روستا‌های این شهرستان، به تدریج آسفالت خواهد شد.

در این بازدید‌ها همچنین فرماندار و مسئولان اجرایی با حضور درگلزار و یادمان شهدای باگردان و قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.