اجرای ۱۹۰ طرح، دستاورد سند یزدنوین

مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت یزد گفت: به منظور سند تحولی یزدنوین که شامل ۱۵ محور و حدود ۱۹۰ طرح است، در حال حاضر دستاورد‌های قابل توجهی حاصل شده است.

اکرم فداکار مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت یزد در نشست شورای برنامه ریزی استان گفت: ما محور به محور در حوزه‌هایی که مزیت‌های اولویت دار استان شامل آب، اقتصاد دانش بنیان، گردشگری، ریلی صنایع وابسته، ماشین سازی، قطعه سازی و... بوده در حال کنترل و رفع موانع طرح‌های مرتبط هستیم.

وی افزود: برای حصول به اهداف کلان این طرح‌ها مصوبات بیشتری را لازم داشتیم که در شورای برنامه ریزی مطرح و بیش از ۴۰ مصوبه اخذ شد.

فداکار  ادامه داد: نخبگان، صاحب نظران و دغدغه‌مندان به مسائل استان یزد می‌توانند با مراجعه به مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت واقع در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نقطه نظرات خود را مطرح کرده و ما با افتخار پاسخگویشان خواهیم بود.

مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم در افق اولیه که برای سند یزدنوین پیش بینی شده است، بتوانیم خبر‌های خوبی را از طرح‌های شاخص برای مردم استان یزد داشته باشیم.

استاندار یزد هم در این نشست با اشاره به اهمیت سند تحولی یزدنوین در استان گفت: محور‌های آب، صنعت، معدن، گردشگری، فرهنگی و هنری، خانواده، محیط زیست و... تدوین شده است که اتفاقات خوبی رقم خورده، اما هنوز خیلی کار داریم تا یزد را به آن جایگاه و آن تراز موردنظر برسانیم.

مهران فاطمی با اشاره به ۲۰ محوری که قرار است در سال ۱۴۰۳ به طور خاص دنبال شود، اظهار داشت: مدیران استان موظف هستند فصلی یک بار به شهرستان‌های استان سفر کنند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار