بازتاب گسترده عملیات ایران علیه اسرائیل در رسانه‌های جهان

حمله پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در چهارچوب پاسخ به تجاوزگری تل آویو علیه کنسولگری تهران در دمشق بازتاب گسترده‌ای در رسانه های جهان داشت.

شبکه‌های خبری الجزیره عربی و انگلیسی، رویترز و  اسکای نیوز به طور ویژه در حال پوشش این رویداد هستند و در تحلیل‌های خود به طور مکرر اشاره می‌کند که اقدام ایران در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری این کشور در سوریه است.

شبکه اسکای نیوز همچنین عنوان کرد که پهپادهای ایران از قدرت ویرانگری بالایی برخوردار هستند و هدف آنها در این مقطع مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که سامانه‌ دفاعی رژیم اسرائیل را از پا درآورد.

شبکه سخن پراکنی بی‌بی‌سی هم در گزارشی با اشاره به حمله پهپادی ایران اعلام کرد: تهران وعده داده بود که پس از حمله به کنسولگری این کشور در سوریه انتقام خواهد گرفت. این شبکه با استناد به منابع صهیونیستی ادعا کرد که این رژیم در حالت آماده‌باش قرار دارد.

 

الجزیره

الجزیره عربی

تارنمای روزنامه گاردین هم با اختصاص صفحه ویژه‌ای تحت عنوان بحران خاورمیانه به بازتاب این رویداد پرداخت و نوشت که رئیس جمهوری آمریکا در پی حمله پهپادی ایران سراسیمه به کاخ سفید بازگشت.

روزنامه گاردین

همچنین تارنمای ایندیپندنت، دیلی تلگراف، دیلی‌میل، فایننشال تایمز و دیلی اکسپرس در کنار شبکه‌های خبری انگلیس به طور ویژه در حال انتشار اخبار این رویداد و گمانه‌زنی درباره اهداف ایران هستند.

تلگراف انگلیس

خبرگزاری رویترز نیز در خبری تاپ خود به پوشش اخبار حمله ایران پرداخت و واکنش های مقامات آمریکایی و اسرائیلی به این حمله را نیز منتشر کرد.

رویترز

شبکه های تلویزیونی و وب سایت های خبری و خبرگزاری های آمریکایی نیز به پوشش لحظه ای اخبار حمله ایران به رژیم صهیونیستی پرداختند و سرتیتر اخبار صفحات نخست روزنامه های آمریکایی به این خبر اختصاص یافت. 

سی ان ان نوشت: ایران مواضعی در اسرائیل را هدف قرار داد.

سی ان ان

شبکه ان بی سی نیوز در گزارش لحظه به لحظه نوشت: در پی انفجار های متعدد ناشی از حملات ایران آژیر خطر در اسرائیل به صدا در آمد.

ان بی سی

دو شبکه خبری معروف روسیه اسپوتنیک و راشاتودی در دو زبان انگلیسی و عربی سر تیتر اخبار خود را به حمله ایران به اسرائیل و واکنش ها و بازتاب های پس از آن اختصاص دادند.

اسپوتنیک عربی

خبرگزاری های منطقه نیز اخبار حمله ایران در پاسخ به تجاوزگری اسرائیل علیه تهران در دمشق و شهادت شماری از نیروهای مستشاری ایران در ساختمان کنسولگری را پوشش دادند و نوشتند که ایران با موشک ها و پهپادهای متعددی مواضعی را در سرزمین های اشغالی هدف قرار داد.

النشره لبنان نوشت: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی آغاز حمله ایران را اعلام کرد.

النشره لبنان

المیادین ضمن پوشش زنده اخبار و تصاویر حمله ایران در شبکه تلویزیونی خود، در وب سایت این شبکه نیز نوشت: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران ایران با پهپاد و موشک انجام شد و در اخباری جداگانه به واکنش رسانه های اسرائیلی و انتشار ویدئوهای برخورد موشک ها به اهداف پرداخت.

المیادین

وب سایت خبرگزاری العهد لبنان نیز بیانیه سپاه پاسداران ایران در بیان موفقیت عملیات خود در هدف قرار دادن مواضع صهیونیستی را منتشر کرد.

العهد

شبکه تلویزیونی المنار لبنان ضمن انتشار اخبار و تصاویر حمله، در وب سایت خود به پوشش لحظه به لحظه تحولات این حمله پرداخت.

المنار

رسانه‌های هندی با گزارش لحظه به لحظه از پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، این اقدام را پاسخی به تشدید تنش‌ها میان دشمنان بزرگ منطقه‌ای دانستند.

 تارنمای خبری تلویزیون دهلی نو، نوشت: ارتش (رژیم) اسرائیل اعلام کرده است که پهپادهایی که به گفته منابع امنیتی عراق در حال پرواز بر فراز عراق از خاک ایران بودند، ساعت‌ها طول می‌کشد تا به اهداف خود برسند اما کانال ۱۲ اسرائیل گفته است که موشک‌هایی که ایران پرتاب کرده است احتمالا زودتر به اهداف مورد حمله خواهند رسید.

شبکه ان دی تی وی در گزارشی ضمن جانبداری از وحشیگری رژیم صهیونیستی حمله تلافی جویانه ایران را عامل تشدید تنش در خاورمیانه عنوان کرد.

ان دی تی وی

خبرگزاری اخبار بین‌الملی آسیا نیز، نوشت: ایران در واکنش به حمله به کنسولگری خود در سوریه، هواپیماهای بدون سرنشین را به سمت اسرائیل فرستاد. همزمان با ادامه تهاجم نظامی اسرائیل به غزه، ایران در تلافی حمله هوایی به کنسولگری خود در سوریه که منجر به کشته شدن چندین مقام نظامی این کشور شد، چندین پهپاد و موشک به سمت اسرائیل پرتاب کرد.

شبکه خبری جیو پاکستان با قطع برنامه‌های خود گزارش داد که پس از حمله اسرائیل به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق اکنون ایران با شلیک بیش از یکصد پهپاد و موشک اهداف معین نظامی در اسرائیل را منهدم ساخت.

سایت خبری جیو نیوز نیز نوشت: همزمان با عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل، مردم در شهرهای مختلف ایران به خیابان‌ها آمده و موفقیت این عملیات را جشن گرفتند.

وب سایت روزنامه انگلیسی زبان داون پاکستان هم در این باره، نوشت: سپاه پاسداران ایران عملیات پهپادی و موشکی علیه اسرائیل در تلافی حمله دمشق که منجر به کشته شدن هفت نظامی از جمله دو تن از مقامات ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد، انجام داد. ایران اعلام کرد که موشک‌های بالستیک پس از عملیات پهپادها شلیک شده است.

داون پاکستان

داون افزود: ایران بارها اسرائیل را به تلافی حمله هوایی مرگبار اول آوریل (۱۳ فروردین) به ساختمان کنسولی خود در دمشق تهدید کرده بود و در مقابل واشنگتن نیز بارها در روزهای اخیر هشدار داده بود که عملیات تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران قریب الوقوع است.

شبکه اکسپرس نیوز پاکستان هم با قطع برنامه‌های خود در بامداد امروز (یکشنبه)، گزارش داد: ایران به اسرائیل با ده‌ها فروند موشک و پهپاد حمله کرد و ارتش اسرائیل نیز هدف قرار گرفتن اماکن نظامی و امنیتی خود از سوی ایران را تائید کرده است.

شبکه خبری دنیا نیوز پاکستان هم در خبرهای فوری خود اعلام کرد که ایران با شلیک موشک و پهپاد انتقام خون نظامیان خود را از اسرائیل را گرفت. ده‌ها پهپاد و موشک ایرانی علیرغم آمادگی اسرائیل و یاری آمریکا در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، فرود آمد.

موشک ایرانی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
فهیمان
۲۳:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
یه ارسال نظر در ستون پایین دیدم که منو بفکر واداشت و واسم سئوال برانگیز شد. ناشناسی نوشته: “ اره دمشون گرم دلار شده ۷۰. سکه ۵۰ میلیونی بیچاره ملت“. من تا بحال نشنیده بودم که اگه به خونه کسی تجاوز بشه، مهم نیست چه بر سر خانواده اومده، صاحب خونه باید رو محاسبه ارز دلار و طلا پاسخ بده! آیا اشتباه فهمیدم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
خدا قوت شیرمردان ایران‌ اسلامی از غیرت وجوانمردی وشجاعت سر آمدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
لشکر منافقین آلبانی نشین همه جا دارن جار میززن که هیچی نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
قدرت بازدارندگی اینجوری ایجاد میشه لعنت بر اون کسی که گفت دنیا دنیای موشک نیست دنیای گفتمانه یادتون هست کیو میگم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
دلمون خنک شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
گنبد اهنین !!!!

اگراین سلاحها بر سرتهران میبارید چکار میکردید؟؟؟!!

بنظر تجربه و عبرت ارزشمندی بود !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
گنبد اهنین !!!!

اگراین سلاحها بر سرتهران میبارید چکار میکردید؟؟؟!!

بنظر تجربه و عبرت ارزشمندی بود !
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۲:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
یعنی خدایی حال کردم یعنی گریم گرفت خدا شاهده، ۳۵ هزار نفر زن و کودک بیگناه کشتن حقشون از این بدتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
حالا باید منتظرحجم خرابی باشیم وگرنه یک مانور بود وقتی این حجم موشک وپهباد وارد خاک اسرائیل شوند گنبد آهنین وضدهوایی اسرائیل عمل نکنند الان اسرائیل باید باراک مساوی شود منتظراعلام خسارت عملیات باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
۹۰ درصد موشکها و پهبادها منهدم شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
تبریک به زینب سلیمانی انتقام گرفته شد
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۱:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
فکر نکنید همچی تموم شده منتظر پاسخ خیلی خیلی شدید باشید اسراییل یه دفعه غافلگیرمون میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
مثل فیلم ها که یارو بدمن رو دستگیر می کنی بعدش میگه هنوز هیچی تموم نشده من بر می گردم. خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
پاسخ خیلی خیلی شدید اسرائیل چیه سگیه که عوعو میکنه اصلا ما منتظر بهانه ایم تا نابودش کنیم اسرائیلی ها یه مشت قاتل و ادمکش هستن شرفی ندارن که بخوان پاسخ بدن قاتل باید قصاص بشه اسرائیل هم باید مجازات و از روی زمین محو بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
رزمایش بزرگ و مانور مشترک ایران و آمریکا و اسرائیل با موفقیت و دستیابی به اهداف از قبل طراحی شده به پایان رسید با رمز یا رسول الله و یا موسی کلیم الله و یا عیسی روح الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
بابا درست بگید کجا رو زده ........اگه اسرائیل و زده چرا بورس خونی شده وچرا قیمت طلا ودلار رفته بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر جانیان خونخوار وابر قدرت شرق و غرب انشاالله بزودی به درک اسفل السافلین واصل میشد بخصوص صهیونیست ها ی خدا نشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
دست مریزاد رزمندگان دلاور ایران زمین. گل کاشتید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
چندماهه غم وغصه کودکان غزه خواب وخوراک رابه ما تلخ کرده بود
دیشب سراسرایران شورحیدری داشت واسرائیل کودک کش را ترس و وحشت فراگرفت
اسرائیل سیلی محکمی خورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
تا آخرش پشت رهبر هستیم هر زمان و مکان امر کنه پای کاریم به صهیون باج نمیدیم باخت هم نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
درود و سپاس از دلاورمردان و رهبر انقلاب
لبیک یا خامنه ای ...لبیک
منتظر حکم جهاد آقا هستیم
ما فرزندان ایرانیم از نسل هامان و پیرو اسلام
ما مصداق انامنتقمون هستیم برای گرگ صفتی صهیون با قدمتی به درازای ۲۵۰۰ سال
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۰۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
خداوند حفظتون کنه
دلمون شاد شد
خدایا دل هم وطنانم و ایران و ایرانی و شاد نگه دار
آمین.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۰۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
کاش با موشکهای قویتری حمله میشد تا با قدرت و شدت بیشتری تاثیر بزارن و صهیونیستهای جنایتکار حساب کار دستشون بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
موشکها قوی بودند منتهی پدافند بیشترشون رو منهدم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
و ما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی?????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
این عدم موفقیت در میزان اصابتها خودش یه موفقیت برای اسراییلو یک شکستو تحقیر برای ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
تمام کارشناسان نظامی دنیا تائید میکنن که حمله ایران موفقیت آمیز بوده
حالا این وسط تو چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
تحقیر نصیب همفکران اسرائیل هستش، سربلنده ایران از کوری چشم دشمنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
بعدا معلوم میشه میزان اصابت چقدر بوده

اسراییل به همراه آمریکا ، فرانسه ، انگلیس و اردن یک دفاع چند لایه تشکیل داده بودن همین که یک موشک هم از این لایه ها بگذره یعنی اسراییل پشم البته به گفته خودشون 13 موشک به هدف خورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
شاور سابق امنیت ملی آمریکا:
?چیزی که ما امشب دیدیم نمایانگر شکست سنگین بازدارندگی آمریکا و اسرائیل بود.

?شکست سنگینی در برابر ۲۰۰ موشک کروز و بالستیک و پهپاد.

?کاری که ایران کرد چشمگیرترین اقدام بود، اینکه از خاک خود مستقیما موشک‌های کروز و بالستیک را به سمت اسرائیل شلیک کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
ببخشید شما کارشناسید!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
منافق کی بودی تو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
احسنت
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
الله اکبر زنده باد خامنه ای عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
مرگ منافق
مرگ بر ملکه انگل ستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
حالا وایسین جوابشو بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اگه اسرائیل ۴ روز بعد تهران رو موشکباران کرد چه جوابی دارید؟ امریکای زنازاده وتمام کشورهای اروپایی متحد اسرائیل حرامزاده هستند دقیقا مثل اوکراین وروسیه که حمایت غربیها باعث شد روسیه تو پاتلاق جنگ گیرکنه تاانروز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
خوب بمباران کنه ما هم دو برابر موشک می زنیم

شجاع باش و نترس

چون ترسوها دو بار کتک می خورند

شجاعان شاید یکبار هم کتک نخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اتفاقا چند وقتیه تمام تحلیل گران غربی به این نتیجه رسیدن که پوتین از قصد جنگ اوکراینو طولانی کرده که کشورهای اروپایی رو زجرکش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
دوست عزیز مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
ایران اگه نمیزد خود شما ایران رو به ترسو بودن متهم میکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل هم مثل ترامپ برای حفظ آبروش بگه که ؛ سربازان ما فقط سر درد گرفتن. اسرائیل پاره شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
تصاویری از برخورد موشکهای ایران وجود نداره به غیر از چنتا موشک یا پهباد. اون پهباد غزه هم کاری نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
الله اکبر
خامنه‌ای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل کودک کش
سپاه مچکریم
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۰۸:۲۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
خدا قوت.
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
جای حاج قاسم خالیه.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۸:۱۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
بسم رب الشهدا و الصدیقین : درود خداقوت احسنت ایوالله ماشاءالله مرحبا بر شما مدافعین حیثیت آبرو عزتمندی قدرتمندی اقتدار ایران اسلامی عزیزمان باد .
الله اکبر الله اکبر الله اکبر لبیک یا رسول الله ص .
اشدا علی الکفار صهیونیست .

إِن‌َّ اللّه‌َ عَزِيزٌ ذُو انتِقام‌ٍ .

وَ ما جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرى‌ لَكُمْ وَ لِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُكُمْ بِهِ وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ‌
و خداوند اين (نزول فرشتگان) را جز مژده و بشارتى براى شما قرار نداد، تا دلهاى شما بدان آرام گيرد و (بدانيد كه) هيچ پيروزيى نيست مگر از جانب خداوند عزيز و حكيم.

«إِنَّ اللَّهَ يُدافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ • أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ؛
خداوند از كسانى كه ايمان آورده‌اند دفاع مى‌كند؛ خداوند هيچ خيانتكار ناسپاسى را دوست ندارد. به كسانى كه جنگ بر آنان تحميل گرديده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا كه مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به يقين خدا بر يارى آنها تواناست.»
«وَقَدْ مَكَرُواْ مَكْرَهُمْ وَعِندَ اللّهِ مَكْرُهُمْ وَإِن كَانَ مَكْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ • ... إِنَّ اللّهَ عَزِيزٌ ذُو انْتِقَامٍ؛
آنها نهايت مكر و نيرنگ خود را به كار زدند؛ وهمه مكرها و توطئه‌هايشان نزد خدا آشكار و بى اثر است، هر چند مكرشان چنان باشد كه كوه‌ها از جا بركنده شود. ... چرا كه خداوند توانا و مجازات كننده است.»

وَ سَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ
و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند.
بسیار عالی بود ولی کافی نبود به این انتقام کوچک کفایت نکنید و باید مستمر و شبانه روزی تا نابودی کامل رژیم منحوس خبیث جنایتکار اشغالگر تروریستی متجاوز ادامه یابد و باید در آمده باش صد درصدی باشید چرا که دشمن مطمئن باز حمله خواهد کرد .
ومن الله التوفیق . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
درود بر ایرانی صادق و شجاع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد غالبون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
االه اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
دمتون گرم دست تک تکتون می‌بوسم شیر مردان ایرانی ایران و ایرانی هزاران سال هست که هیچ جا کم نیاوردن و همیشه جلو و پیشتاز بودند بازم دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اره دمشون گرم دلار شده ۷۰. سکه ۵۰ میلیونی بیچاره ملت
Iran (Islamic Republic of)
azizmiar
۰۷:۴۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
قدرت نظامی ما اسرائیل وامریکارا ازپادر خواهد آورد همانطور که اطلاع پیداکردید ایران باحمله موشکی وپهپادی به اسرائیل ضربه محکمی زد تا اسرائیل واستکبارستیزان بدانند بادم شیر بازی کردن یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل و آمریکا در صورت هرگونه حماقت مجدد با جنگی نامحدود و فراگیر از سوی ایران مواجه خواهند شد و ارتش مقاومت بصورت زمینی وارد تلاویو و حیفا خواهد شد.
پاسخ اول ایران پشیمان کننده خواهد بود ولی در صورت تکرار حماقت قطعا پاسخ بعدی ایران نابود کننده اسرائیل خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
دیگه دورانی که تک تنها بودیم و بدون داشتن سلاح و تجهیزات نظامی با شعار یا حسین و دادن خون و فداکاری بر دشمن پیروز میشدیم تموم شد
جرات چپ نگاه کردن کنید با شعار یا حیدر کرار مثل ذولفقار مولا علی بن ابیطالب موشک میاد تو فرق سرتون
ایران در اوج قدرت و اقتدار
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۴۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
نصر من الله و فتح قریب. سلام و درود خدا به رزمندگان راه حق، درود بر سید علی خامنه ای . لبیک یا سید علی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۴۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
نصر من الله و فتح قریب. سلام و درود خدا به رزمندگان راه حق، درود بر سید علی خامنه ای . لبیک یا سید علی
آخرین اخبار