آغاز همایش تئاتر خیابانی هفته هنر انقلاب در اصفهان

مدیرواحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری اصفهان گفت: همایش تئاتر خیابانی، هفته هنر انقلاب در اصفهان آغاز شد.

 مدیرواحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری اصفهان با اشاره به برگزاری این همایش به مدت یک هفته در اصفهان گفت: در ۶ فروردین ۱۴۰۳ فراخوان این همایش برای اهالی تئاتر استان اصفهان منتشر شد که ۳۲ گروه نمایشی آثار خود را به این فراخوان ارسال کردند.


رسول هنرمند افزود: از میان این آثار که با موضوع‌های هنر انقلاب و اصفهان ارسال شده بود در مجموع ۱۱ اثر برای اجرا انتخاب شدند و ۷ اثر در این هفته برای عموم اجرا می‌شود.


او گفت: این نمایش‌ها از امروز تا ۳۱ فروردین در مقابل خانه هنرمندان اصفهان (پارک ایثارگران)، حیاط عمارت تاریخی سعدی (گذرسعدی)، گلستان شهدای اصفهان و مجموعه فرهنگی عباسی واقع در خیابان آمادگاه در دو نوبت بعدازظهر به نمایش درخواهد آمد.


مدیرواحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری اصفهان با اشاره به برگزاری این نمایش‌ها در هفته هنرانقلاب اسلامی گفت: «عصر حجار» به کارگردانی حسین رفیعی، «رزمنده» به کارگردانی میکائیل ابراهیمی، «گمشده» به کارگردانی حسین اصفهانی، «رستاخیز ۱۴۴۵» به کارگردانی ابوالفضل شریفی، «گمشدگی» به کارگردانی ابوالفضل صادقی، «اشنوگل» به کارگردانی فرهاد قائمی فر و «غصه آب» به کارگردانی صفیه اشجع از جمله آثاری است که در این هفته به اجرا در می‌آید.

آغاز همایش تئاتر خیابانی هفته هنر انقلاب در اصفهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار