دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی

دو دونده همدانی در صورت موافقت فدراسیون دو و میدانی ترکیه به جام جهانی پیاده روی در این کشور اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان همدان با اشاره به پیگیری‌ها و نامه نگاری‌های این هیئت از زمستان پارسال با فدراسیون دو و میدانی ایران برای معرفی حمیدرضا زورآوند و آرمین شاه ملکی به فدراسیون دو و میدانی ترکیه برای حضور در جام جهانی پیاده روی انجام شد، گفت: متاسفانه در این مدت نامه‌ای از کشورمان ارسال نشده بود.

مسعود بنوان گفت: هیئت دو و میدانی استان همدان اوایل فروردین امسال یک دوره مسابقه رکوردگیری با حضور همه نامداران و قهرمانان پیاده روی کشور در پیست ورزشگاه شهدای قدس برگزار کرد و این ۲ ورزشکار ملی پوش با وجود برگزاری مسابقه در ماه مبارک رمضان، رکورد‌های مناسبی را ثبت کردند.

او گفت: هزینه اعزام دوندگان همدانی به جام جهانی ترکیه ۴۰۰ میلیون ریال است که به سختی این مبلغ را تامین کردیم و فدراسیون امروز نامه درخواستی را ارسال کرده و امیدواریم مجوز هر ۲ دونده صادر شود چرا که ماه‌ها تمرین فشرده داشته اند و رویای آنها رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

رئیس هیئت دو ومیدانی همدان با اشاره به اینکه پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: منتظر پاسخ مسوولان برگزاری این مسابقات هستیم و اگر اعزام صورت نگیرد، یک اتفاق تلخ در تاریخ ورزش دو و میدانی رقم خواهد خورد.

حمیدرضا زورآوند رکورددار ۱۰ و ۲۰ کیلومتر و قهرمان بی رقیب کشور در چند سال گذشته و نماینده شایسته استان در المپیک ۲۰۱۶ ریو و دارای سابقه حضور در مسابقات جهانی است و آرمین شاه ملکی رکورددار جوانان کشور و دارای سابقه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان است.

جام جهانی پیاده روی دوم اردیبهشت امسال با شرکت بهترین دو و میدانی کاران این ماده المپیکی در شهر آنتالیای ترکیه برگزار خواهد شد.

برچسب ها: دونده ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار