دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان پیرامون توسعه ورزش در جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین ورزشکاران با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دیدار و گفتگو کرد.

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، صبح امروز مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان درمحل کارش دیدار و گفتگو کردند. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهدا، انسان‌های آزاده و به قله رسیده‌ای بودند که با تبعیت از ولایت برای دفاع از وطن، عزیزترین گوهر خویش یعنی جانشان را فدا کردند و امروز خانواده‌های شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های این نظام می‌باشند.

 مجتبی میرحسینی در ادامه خاطر نشان کرد: انجام فعالیت‌های ورزشی موجب پیشگیری، درمان و بهبود سلامت جسمی به ویژه برای جانبازان شده و توسعه ورزش، افزایش نشاط اجتماعی را در جامعه ایثارگری در بر خواهد شد. 

 وی با اشاره به ثمرات مثبت ورزش در سلامت جسم و روح افزود: حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثاگر در حوزه تربیت بدنی همواره یکی از اولویت‌های بنیادشهید و امور ایثارگران است.

 عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان تعداد شهدای ورزشکار را در استان ۱۲۰ نفر اعلام کرد و در ادامه گفت: افتخاری برای ورزش و جوانان استان است که بتواند برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کاری انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.